han älskar mig

Det kändes som att det var extra mkt på jobbet idag men vet inte. Var klar samma tid som vanligt iaf. När jag kom hem låg den broccoli, prins korv och äggröra på min tallrik. Jag har ju sagt att jag hatar korv mamma? Åt en tugga av en prinskorv, men satsade på äggröran. Det brukar jag tycka om men nu var den kryddat konstigt och var rinning så det gick inte heller ner. Så broccoli och tomater åkte ner. Nyttigt men kanske inte så bra till middag? Till efterrät hade pappa gjort hemmabakade semlor. De enda jag tycker om då han knappt har grädde o knappt mandelmassa haha.

Nu ska jag köra skidmaskinen samtidigt som Den rätte för rosing går på tv. Har inte kollat innan men måste se den 19 årige hugo som alla pratar om. Förstår ärligt inte hur hon kan dejta en så ung när hon är över 30. Helt sjukt. Men iaf haha, ska försöka hinna duscha innan DH också. Efter det måste jag in på msn och snacka plugg med tjejerna. Ciao<3


Ge mig sommar nu tack?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Nu har jag smakat! Jag köpte den faktiskt idag och smakade lite för bara några minuter sen. Riktigt god var den faktiskt! MEN, haha! Jag tycker iaf inte att den är godare än andra glassar, men ja.. som sagt den var väldigt god :D haha

Postat av: evelina :)

åååh sommar :)

fin blogg du har gumman :)

2009-03-04 @ 22:09:30
URL: http://eveliinaas.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback