Helg imorgon :D!!

Imorgon är det äntligen fredag, fan vad härligt. Lite mindre härligt är att de ska byta fönster hos mig imorgon och kommer hit sju på morgonen. Jag som egentligen börjar kvart i tio. Måste alltså ha fixat mig och klätt på mig innan dess. Hur fan ska jag orka det? Undra om de ens börjar med mitt rum och hur lång tid det tar? Haha aja livet är surt ibland.
Efter skolan ska jag iaf firas av nick ( ist för söndag ). Han ska bjuda mig på en macka på Tasty's och bio. Sedan blire mys hos honom och massa också. Kommer säkert blir super najs. Lägger upp massa bilder från veckan och födelsedagen och så imorgon också om jag hinner. Nu ska jag ta en dusch. Har fått chili under tumm nageln och det svider som om jag hade att stort öppet sår där, fy fään. Godnatt, ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback