Helgen

Fredag: Blev upphämtade av pappa och körde förbi viksjös pizzeria för att hämta maten. Sedan bar det iväg hem där vi åt. Varken nick eller jag orkade äta upp allt. Vi packade lite saker sedan drog jag till nick. Vi fixade oss sedan började vi gå till krill. Väl där var det ganska chill. Jag, malin, natta, sara och krill dansade lite hej vilt. Det började skit najs men vi blev allihopa jätte trötta och medans två personer var i ett annat rum satt vi andra och snackade och skrattade om allt möjligt pga trötthet. Vi drog vid tolv allihopa. Jag och nick kollade på film som vanligt ( orkar inte skriva vilka filmer jag ser längre då det är så många ). Vi somnade sent.

Lördag: Vi vaknade vid ett och låg i sängen heeeela dagen. Kollade filmer, snackade, kittlade varandra och busade. Och tro inte att jag mena ngt annat nu. Men det var ganska chill faktiskt. Vå åt vid sex-halv sju och sedan gjorde vi oss iordning. Vi drog till coop och köpte godis och sedan bar det hem igen för o kolla mera film. Det blev ännu en sen kväll.

Söndag:
Nu vaknade vi halv elva men låg i sängen till halv tolv. Jag har precis hjälpt nick städa hans rum och snart ska vi äta frukost. Idag ska vi bara chilla igen. Ciao<3


Chill i skolan

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback