I belive

Den här dagen var iaf bättre än gårdagen, mkt bättre. Började med bild, då var jag en smula trött och hade huvudvärk. Men eftersom att nick pussat sönder mig precis innan lektionens start så kändes det bättre. Och nä vi är inte direkt tsm, det är komplicerat. Men jag är kär i honom och älskar honom. Sedan var det iaf lunch, äcklig mat i skolan så tjejerna köpte mackor. De utan smör fanns inte så jag gick hungrig. Så hade vi ett meningslöst klassråd innan jag gick och köpte kex för att mätta magen. Jag, charlie och sara proppade i oss allihopa. På svenskan blev det snack om shakespeare. Så kom sista lektionen, massage. Vi skulle köra framsidan av benen. Men när jag såg att mina shorts var fett korta ville jag inte gå in haha. Jag satte dem som häng som en lösning men hade glömt skit strumpor så frös ihjäl på bänken. Annars gick det bra då jag fick vila och massage i 40 minuter.

På jobbet var det typ ingen post. Kändes skönt. Fast blev lite långtråkigt så ringde nick och paula. När jag slutat och fått beröm för att vara så duktig drog jag hem till päronen för att äta. Lax med ris och grönsaker med en semla efterråt. Nu kollar jag på linda rosing sedan blir dh och sedan dusch och lite såntdära. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: J e s i

Han är väl kär i dig ?:)

Postat av: marlene

ska inte lägga in dom på bloggen tror jag :p

2009-03-25 @ 11:12:11
URL: http://nicksflicka.blogg.se/
Postat av: andrea&elin

Asså vet du hur sjukt snygg header du har? :D

2009-03-25 @ 19:28:12
URL: http://elinochandrea.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Strumpbyxorna kostade 149:- :)

2009-03-25 @ 19:43:08
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback