i love

Fan vad jag älskar min säng, den är helt underbar. Vill ligga i den hela tiden! Men nu är jag uppe och har nyss ätit frukost. Ska snart fixa mig sedan dra till skolan. Min sista lektion är filmkunskap och den var inställd i måndags pga att vi idag ska se på en hel långfilm. Undrar vilken det blir. Kommer sluta vid kvart över fem ungefär, sjukt sent men slipper ju iaf jobba! Tänkte gymma efter skolan men har sjukt träningsvärk i magen och lite smått på andra ställen. Får se om jag verkligen ska träna, det minskar ju iof smärtan. Nä nu leker jag kunnig höhö. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: haha, ja, det får du allt ta och göra! :P

Postat av: Aaliyah katten

sv:haha aahhråå den är bra;)

2009-03-12 @ 13:59:11
URL: http://aaliyahkattens.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback