i'm a mother fucking hero

Dagen började med skit, skit, skit. Vaknade sent och fick stressa till skolan. Malin var sjuk och filmkunskapen var seg. Sedan visade det sig att jag låst in nycklarna is kåpet för att de låg i min jackficka. Första gången på länge jag inte har på mig jackan i skolan och då ska såklart det hända. Fick möta tjejerna i kylan för att sedan ha naturkunskap. Vi höll på med skelett, fossiler och sånt. Här började dagen bli bättre. Drog hem och hämtade extra nyckel till skåpet. Fick låna nicks jacka dit så var inte så farligt. Åt en macka och begav mig till skolan igen där jag gjorde nick sällis i matsalen. Vid ett mötte jag sara igen och vi drog till gymmet. Där var alla maskiner upptagna, typiskt. Så dagen var ganska mkt skit.
Men fick ett sms av nick som gjorde mig glad och sedan dess har jag varit glad. Skriver om det snart. Nu är jag iaf hemma igen och ska till jobbet om drygt 40 minuter. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: j e s i

Hahaha, men gud vad kul ^^ Gör flera bilder? :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback