Jag förtjänar en kram :)

Började halv elva så det var fett chill imorse. En lektion sedan slutade vi och jag drog till gym med sara. Låtsades att jag glömt leggings så frågade om vi kunde köpa i jakan. När vi var utanför waynes coffe puttade jag in henne där. Väntandes satt emma, natta, malin och linnea med fika! Så där fick hon en liten överraskning. När fikat var över blev det en tur i centrum innan jag och sara drog till gymmet på riktigt. Vi gymmade i två timmar och kom ut som tomater. Drack varsin drick yoghurt och solade innan vi skiljdes åt. När jag kom hem var klockan över fem. Sedan har det inte hänt mkt alls idag. Letar fortfarande efter en bra dator. Imorgon är jag iaf ledig förutom ett 20 minuter långt utvecklingssamtal halv tre. Så blire väl jobbet, mat, tv och plugg resten av eftermiddagen/kvällen. På dagen har jag inga planer ännu, ska nog tare chill. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback