Natti

På idrotten körde vi stenhårt på gymmet med styrka. Jag gjorde 200 sit ups, känndes härligt. När vi slutade kom nick och han, malin, natta, sara och jag tog sällis en bit innan natta kom på att hon glömde sin halsduk så de vände och jag och nick drog till han. Där var vi en kort stund sedan drog vi till centrum och köpte mat. Tog bussen till mig där vi låg och myste. Sedan somnade vi och som tur var vaknade jag tio över sex. Satte mig vid datorn innan jag började laga mat. När maten var klar var jag tvungen att väcka nick, igen, himla sego unge som inte kom när jag bad han. Men han försökte gottgöra mig. Gav mig massage, hjälpte med disken, hällde mjölk till mig, tog fram min stol och sa massa söta saker. I guess it worked. Han drog för en timme sedan och jag har kollat på Grey's Anatomy och nu Dirty Sexy Money. Sedan blire dusch och svenska plugg innan jag ska sova. Börjar halv elva imorgon, äntligen sovmorgon. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Aaliyah Katten

Vanlig box - kör bara med armar



Thaibox - är aallllt tilllåtet haha skiit farligt:P


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback