Seg men härlig dag

Dagen har varit skön men seg. Engelska och svenska direkt efter varandra så man nästan somnade. Efter det lunch, en av de sista klasserna för dagen så pita brödet var slut ( min bebo hade tagit fyra stycken!! ) men vi fick iaf nacho chips. Det funkade för mig, malin och sara haha, våra tallrikar bestod nästan bara av det. Sedan hade vi hål och då gick vi plus natta, camilla, emelie och linnea på upptäcksfärd i vårt gamla bildhus. Vi hittade en bok med konst som innehöll kvinnor som kissade, sög på en snopp och nakna män. Är det konst? 
Naturkunskap vid ett där vi redovisade om våra droger i grupper. Min grupp var skönast, vi snackade lite skvaller hit och dit. Visste inte att man tänkte och tyckte likadant som andra. Alltid kul att "lära känna" varandra bättre. Och när naturen var slut så skulle vi ju ha filmkunskap. Vi fick välja på ett antal filmer och jag hade sett alla utom en. Jag och eliano var de enda som sett filmen Tsotsi, och båda tycker den var bra så vi sa att vi borde se den. Och efter röstningar så blev det den. Alltså andra gången jag såg den så kanske lättare att skriva en analys då? Ska försöka göra mitt bästa iaf. Slutade fem över fem och nu sitter jag hemma och chillar. Ska nog plugga lite idag och ta hand om mig själv. Ciao<3


Vill verkligen känna det varma mjuka gräset nu!

Kommentarer
Postat av: Carolina

tack så mycket, från Gina tricot =)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback