sometimes the day sucks

Dagen fortsatte visst i samma stil. En massa tjaffs påväg till jobbet.Sedan fick jag inte ens någon rast på jobbet alls för att jag var igång med tusen saker hela tiden. Det brukar komma två säckar med ca 40 postförskott. Nu kom det nio säckar med 129 stycken. Höll på att bli galen. Sedan kom jag hem och åt middag, var väldigt hungrig faktiskt. Efter maten kom nick. Jag tog tempen på honom och gav han lite medecin eftersom att han är sjuk stackaren. Han drog nyss och om tio minuter kom mer han ringa så ska vi snacka tills vi somnar som vanligt. Ibland somnar vi så är mobilen på i fyra timmar haha. Flera ggr slocknar min mobil på natten men sånt får man ta. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback