sweet thing

I lördags var jag i fruängen med nick och hans famlij. Där fyllde hans kusin år. Vi kom dit fem och direkt satte sig jeff och nick vid x-boxen. Jag satt och kollade på när de b.la spelade Left 4 Dead. Efter tre timmar höll jag på att somna, klockan gick så himla segt. Men då skulle vi äta. Det var god mat och det fylldes på med folk hela tiden. Bara thailändare förutom jag, och de pratade thailändka med varandra vilket inte var så kul. Efter maten som vi dessutom åt i soffan fortsatte spelandet. Nick spelade mot en sexåring som var nästan lika bra som hnm. Men nick vann iaf och lät sexåringen inte vinna någongång. Vi åkte hem vid tio och man kan ju lungt säga att jag inte hade så himla kul och var sjukt trött.



Idag när jag vaknade hade jag jätte svårt för att komma upp. Men jag började filmkunskapen tjugo över åtta. Där kollade vi på skräckfilmer. Efter den var dagen slut. Halv tio. Jag och sara följde malin till centrum där hon köpte lite saker sedan skulle hon och jag gymma. Men det öppnade inte förens tolv så hon åkte hem igen. Jag mötte nick i skolan en stund sedan drog jag också hem. Har kollat tv och ätit lunch. Ska snart träna, skidmaskin och situps bör göra susen. Jag gjorde hundra sit ups elr mer i en månad varje dag. I en vecka ( lovet ) gjorde jag inga. Nu börjar min andra månad, önska mig lycka till? Ciao<3


Kommentarer
Postat av: tess

men affärerna var stängda :(

Postat av: Jenna

vad ska du hitta på ikväll då? :)

2009-03-02 @ 17:22:08
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Postat av: Jenna

samma här ;) ska bara vara hemma och se på vänner ;)

2009-03-02 @ 18:05:35
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Postat av: Jenna

haha gör då? ;) fan va najs :D

2009-03-02 @ 18:12:16
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha men nu pallar jag inte =D

2009-03-02 @ 18:16:09
URL: http://jahtess.blogg.se/
Postat av: anonym

så nu är det du ock nick igen? även om han ville ha en annan tjej? tycker synd om tjejer som är så lättköpta, speciellt dig som kan få så jävla mycket bättre efter vad han har gjort :(

2009-03-04 @ 21:44:51

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback