wakoo

Det hände inte mkt på jobbet utan var himla chill faktiskt. Kom hem vid tjugo över sju för att äta lax med ris med pappa. Vi pratade lite om skolan osv sedan gick jag upp för att kolla på Den rätta för rosing och samtidigt börja på min filmanalys. Har gjort hälften av den men har allt det svåra kvar och det står bara still i huvudet på mig. När dh började satt jag såklart och tittade på det. Har nyss duschat och ska verkligen försöka plugga tills jag somnar. Ush vad jobbig skolan är ibland. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan söta isabelle!

Är du tillsammans med Nick? (:

Önskar er all lycka! kramar johanna

2009-03-18 @ 16:06:00
Postat av: isabelle

Johanna; Tjues, nä jag är inte tillsammans med nick men vi umgås på helger o få se vad som händer mellan oss i framtiden. Tack iaf vem johanna du nu är är ;p


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback