44 månader bebis

Idag kl 23.18 är det 44 månader mellan mig ocn dig. Förstår inte hur vi har kunnat hålla ihop så länge. Visst vi har haft det dåligt ganska ofta men väldigt mycket bra också. Vi har typ upplevt allt tsm och det finns ingen människa på hela den här jorden som känner mig så bra som du gör, som jag kan vara mig själv till 110%. Att vara med dig är det bästa jag vet. Jag älskar dig så mycket, inte ens ord kan förklara det. Skulle kunna göra vad som hellst för dig. Finaste killen ever. Du är bäst. Grattis sötbollen!


Kommentarer
Postat av: frida

awsum tjejerna är awsum heltenkelt :D

Postat av: Sara

Sv: Hihi, jag förstår det (; 9 dagar är lång tid jaao ^^



Grattis, ni är så söta tsm (: <3

2009-05-18 @ 22:31:55
URL: http://spetson.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback