Don't stop trying, even if you fail

Sov mindre än sex timmar. Sedan gick jag och charlan till jakan där vi mötte malin och natta. Buss till säbygård för att vandra i lera och skit och leta efter mossor,blommor och djur i tre timmar. Genomblöt och på dåligt humör in en snabbis på coop för att sedan gå hela långa vägen hem. Byta om och ta en macka och ut igen. Gå med paula till gymmet och körde på som fan. Så hela vägen hem igen, i spöregnet utan jacka. Duscha och byta om igen för att sedan dra till jobbet. Först inget att göra sedan för mkt. Slutade tjugo över sju och var vrålhungirg. Kom hem till en god middag, trodde jag. Om den bara inte innehållt små fiskägg i såsen så man inte kunde äta det. Blev mest tomater, inte mätt. Somnar snart men har fett mycket att göra. Är förvirrad om morgondagens skola och det här inlägget blev fucked up. Hoppas ni haft en bättre dag än mig, ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback