En sommardag

Det har varit en helt underbar dag. Jag ändrade klädstilen innan jag drog till skolan. Väl i skolan så hade vi ingen matte så jag och malin la oss på soldäcket och läste candide. Det var så sjukt jävla varmt att vi höll på att dö. Vid elva hade vi natur, jag var sjukt trött för att det var så varmt, ville ut. Men när den lektionen var slut och vi skulle ha idrott ute blev det massa moln. Sugigt. På bilen gjorde jag klart min mask sedan mötte jag nick och vädret blev sådär mysigt igen. Vi drog till mig och lagade tacos. Nu ska jag duscha och sedan plugga hela kvällen. Hoppas dagen har varit underbar! Ciao<3

P.S hatar min gamla mobils kamera, den suger!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Aha, så du har en sådan kväll du också ..



Har ett viktigt prov imorgon som jag måste klara :S

Postat av: ✿ N a t a l i e N i l s s o n

Tack tack! :)

Härligt! Jo de är bara bra tack! :)

2009-05-13 @ 22:25:40
URL: http://natalienilssons.blogg.se/
Postat av: ✿ N a t a l i e N i l s s o n

Haha ja de blir ju det. Men jag är duktig på att städa :)

2009-05-14 @ 20:24:32
URL: http://natalienilssons.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback