Ett ögonblick i solen

Det var en underbar morgon. Jag, natta och malin höll på med våra maskar på bilden och jag kom ganska långt faktiskt. Sedan började vädret svika oss när vi varit på ok macken och köpt mackor och ett spöregn kom över oss. Blöta och kalla satt vi med de andra brudarna och åt i tystnad, höhö. Hände inte så mkt mer idag. Hade svenska där vi lånade en ny bok, blää. Och sista lektionen ( och kanske första ? ) var massage där vi hade avslappning och jag somnade. Kom hem för ett tag sedan. Har ätit två mackor och kollat bloggar. Nu ska jag snart till jobbet, vet inte hur jag ska klara det så trött som jag är. Ikväll blir det dh på femman och plugga filmkunskap. Ciao<3




Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback