Freaky tuesday

Dagen har varit unik i sig själv. Blev klar med min tavla på bilden så har inget att göra där nu. Sedan blev det väldigt mkt sång och skratt resten av dagen. Det roligaste på hela dagen var nog på massagen när lärarna undrade om vi i vår klass saknade någon mer från vår klass ( vi är blandade klasser ) och jag skriker ut "LINN!". Tänkte efter lite, och kom på att hon inte går i massage utan filmkunskap med mig. Haha skämmigt och roligt var det. Sedan tog jag sällis med charlan hem. Lämnade henne utanför mitt hus med min mamma i säkert fem min medans jag själv började plugga. Drog till jobbet en timme senare och mådde skit där. Det gick över när jag såg en jätte färgglad papegoja på en som jobbar där mans axel. Härligt! Och dessutom fanns det inte mycket att göra på jobbet så jag läste lite i svenska boken. Kom hem för en stund sedan och åt god middag med mamma. Nu ska jag plugga som en galning. Mellan nio och tio blir det DH och sedan plugga tills jag antagligen kmr somna i böckerna. Önska mig lycka till! Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla gärna in min blogg!

Postat av: SABINA ♥

Hejsan :)



Nu har jag en frågestund i min blogg och jag skulle bli jätte glad dom du ställde en fråga till mig :)

Ha en fin dag! ♥

2009-05-20 @ 14:55:48
URL: http://liinkan.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback