Helgen var fullspäckad

På onsdagen blev det en tur på ica och pastasallad till middag. Sedan bar det iväg till nick som skulle få sina danska släktingar på besök. De var fyra fastrar och två farbröder. Torsdagen tillbringades också med dem. Vi spelade wii, basket, bordpingis och en massa annat. Första gången jag träffade några av dem så det var kul, kom överrens jätte bra.

På fredagen skulle nicks pappas 40-års fest vara. Det blev en massa stress på dagen men det blev så himla trevligt. Den började vid fem i en lokal. Vi åt massa god mat, sjöng kareoke, presentöppningar, öl-tävling, dans, bus och så mycket annat. Jag var mest med nicks kusin och hennes kompis som är 26 år båda två. Vi hade galet kul och var nog de som dansade mest. Drack nog lite för mycket men det gjorde nästan alla haha. Vi dansade någon dansk dans allihopa och jag och några körde lite andra "dans-lekar" också. När festen var slut städade vi och kom hem till nick vid ett tiden. Då blev det massa snack och wii spelandes och ännu mer dricka. Ush, vad man skäms att ha druckigt så mkt inför nicks päron. Det blev två glas vodka med cola i lägenheten innan vi somnade kl tre. Tyvärr vaknade jag vid fyra och tillbringade ca en timme på toaletten, mer behöver jag inte säga. Fler bilder kommer senare ( riktig kamera då ).



Lördagen var rolig den också. Vaknade och fixade mig för att sedan köra wii med nicks fastrar, självklart kom jag etta på varje bana på mario cart, höhö. Sedan drog jag ut med nicks kusin på en shoppinggrunda. Hittade en söt klänning på gina och nicks kusin köpte en söt bolero från h&m till mig, så söt hon är! När vi kom tillbaka fixade hon mina naglar och sedan cyklade nick och jag till mig. Hos mig var min bror och hans tjej samt min syster och hennes kille och hans barn edvin. Edvin var så himla söt, jag dör. Vi åt alla middag med mina päron sedan drog jag o nick till honom igen. Där spelade vi kort tills de skulle sova då vi tittde på film.



Idag vaknade vi tidigt och sa hejdå till hans pappas syskon som skulle åka tillbaka till dannmark. Sedan sov vi vidare och när vi vaknade vid tolv började nicks familj städa. Jag satte mig och läste i svenska boken. Sedan blev det film och mys inna vi drog till mig för att äta. Det blev wok och nu sitter jag bara o chillar. Nick är hemma hos sig och bränner en film jag ska redovisa imorgon, sedan kommer han hit och lämnar den, tack älskling. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback