Jogging = lööve

Kom nyss hem från en 13 minuters joggingrunda på drygt 3 km. Måste nog öka takten nästa gång, kondisen håller inte så bra längre. Men vädret var perfekt, så skönt att jogga när det har regnat/regnar.
Idag hade jag bara en lektion, natur, där vi gjorde en ganska cool labb. Jag och natta var ju typ bäst. Sedan skulle jag skriva ut min filmanalys, alla skrivare är fan störda. Men efter en timme fick jag den klar och lämnade den i lärarens fack. Skulle egentligen gymmat men var så sur så drog hem. Körde lite styrketräning sedan slappa jag bara innan jobbet. Efter jobbet blev det middag och ännu mera chill innan jogging och dusch. Nu ska jag kolla på Ballar av stål, sista avsnittet.

Har tänkt på hur mkt man kan sakna folk.. mjo. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback