Mitt huvud sprängs av allt plugg!

Vaknade mitt i natten av att jag drömde att nick dog ( syster mördade hnm ). Jag grät nog i en kvart elr mer för att mitt huvud inte hängde med och trodde det var på riktigt. Sedan somnade jag om och vaknade vid sex av världens huvudvärk, trodde jag skulle dö. Och det gick inte över så fick skippa massagen. Fan vad det värkte, höll på att spy. Vilade iaf och tog mig till skolan för att ha massageprov vid tjugo i tio. Sedan vare rast som tillbringades med becca, camilla och hennes kille i bibblan, trevligt. På engelskan läste vi och snackade om vår novell och på svenskan vare upplysningen. Blev vrålhungrig innan vi fick äta klockan ett. Sedan somnade vi innan naturen där vi kollade på film och jag skrev prov. Och sista lektionen blev filmkunskap där vi gick igenom provet som kmr och några redovisade sin film. Jag håller på att skriva om filmen jag valde nu. En analys och till när jag ska redovisa. Och ska även plugga genetik med sara genom msn. Ciao<3


Denna film ska jag redovisa på filmkunskapen!

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback