Onsdag

Började dagen med två prov, det gick väl hyffsat bra på båda hoppas jag. På idrotten körde vi ngn sjuk lek där man skulle få en boll att fastna på spec kläder man hade på sig. Det var kul men var sjukt trött. Hade också betygsnack och jag ligger på vg nivån. På bilden fick vi måla akvarell, vi målade av blommkvistar. Det var sjukt tråkigt faktiskt. När vi slutat skolan drog jag, malin och natta till jakan. Väskan var sjukt tung så blev snabbt tittand epå saker. Köpte en tunika ( in lööööve ) och en brun skinnjacka. Har lagat mat och lite sådär och ska nu plugga resten av kvällen.
Imorgon kommer det regna och vara mulet, bajs!
Och har jag sagt att jag har världens bästa mami? Te quiero!!


Kommentarer
Postat av: tess

Hahah ärligt?:D Bästa, Var finns de da?


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback