Prison break slut 4 ever

Nu tänkte jag berätta lite om helgen. I fredags efter skolan drog jag och nick till banken där jag hämtade mina studiebidrag och fixade så det kommer till mitt konto nästa gång. Sedan provade jag massa kläder. Köpte hem en svart tubkjol från h&m och en persikofärgad tubtop. Men vad tyckte ni om de andra klädesplaggen, ngt att köpa?

Sedan övningskörde nick. Vi hämtade 9 pack öl till hans pappas fest nästa fredag sedan åkte vi till sollentuna för att hämta mitt pass. Men självklart var det stängt. Sura som vi blev åkte vi hem igen. Det blev till att handla middag och senare baka bullar.


lördagen  vaknade vi vid nio och fick ta oss in med pendeln till sollentuna för ett andra försök att hämta mitt pass. Det var öppet och jag fick det äntligen. Men var inte alls nöjd med bilden. Mina ögon ser helt uppspärrade ut. Aja spillirill. När vi kom hem hann vi inte göra mkt innan deras gård skulle ha sin 40 års fest. Alla på gården ( mest de gamla ) samlades i ett tält. Det blev ett tal, massa mat och dryck och musik. Jag och nick träffade på lucas och hans flickvän alina. Hade det jätte trevligt ute i solen. Vid sju tiden cyklade jag och nick till mig för att äta och sedan dra tillbaka till hnm igen. Jag hade på mig mina nya kläder, i like it. Resten av kvällen blev det film + popcorn!


Idag har det inte hänt så mycket. Jag och nick har kollat massa serier. Vi kollade klart prison break som nu är helt slut. Kan inte förstå det. Vill aldrig att det ska ta slut men nu har det gjort det. Är iaf nöjd med hur det slutade, eller ganska. Ska inte avslöja ngt. Nu måste jag iaf duscha och plugga. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är det rosa randiga linnet ifrån? KÖP!

2009-05-17 @ 21:42:39
Postat av: Louize

Jag tycker den rosa randiga med rosett och den sista absolut är ett köpt :D

Postat av: Anonym

Vet du när prison break börjar igen i sverige? alltså på tv

2009-05-17 @ 22:42:48
Postat av: isabelle

Anonym1; Det är från ginatricot, haha ja jag funtar nog på det!



Anonym2; Har absolut ingen aning :/ Sök på google? :)

2009-05-17 @ 23:42:18
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/
Postat av: Louize

Den satt väldigt bra på dig!

2009-05-18 @ 08:22:34
URL: http://www.metrobloggen.se/Stockholmstjejen
Postat av: Josefin

Rosarandiga isånt fall :) Inte resten. Den var söt :)

2009-05-18 @ 09:12:37
URL: http://bongcam.se
Postat av: Sara

Den vita med rosa ränder var sjukt fin Issa! Köp! <33

2009-05-18 @ 18:04:26
URL: http://spetson.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback