Solen skiner, hääärligt

Börjar om drygt en timme och vaknade för en timme sedan. Förstår inte varför jag gick upp så tidigt faktiskt, så onödigt. Men solen skiner och det gör mig sjukt glad. Ska strax äta lite yoghurt innan matten i skolan. Ska även ha naturkunskap, idrott och bild. Kommer väl sluta vid fyra och ska försöka hinna gymma lite då hade jag tänkt. Sedan måste jag laga mat hemma ( vad??) och plugga till provet imorgon. Får väl se hur jag överlever dagen! Ciao<3



Dagens outfit:
Svarta håliga leggings, från h&m men hålen gjorda själv
Rosa tunika, från h&m
Svart kofta, från ginatricot

Kommentarer
Postat av: ✿ N a t a l i e N i l s s o n

Vilken himla söt blogg du har! :D

Allt bra idag med dig? :)♥

Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har.

Titta gärna in i min och släng in en kommentar :]

2009-05-13 @ 17:29:45
URL: http://maglate.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback