Stress hela dagen lång

Det har varit varmt väder idag. Men har varit på dåligt humör pga stress. Gick till skolan vid tio och dog av värmen. Tog en bild med min mask på i bilden sedan drog jag till nick en stund. Han följde mig tillbaka till skolan vid halv ett o då skulle vi ha svenska där vi kollade på en dokumentär om Voltaire, booring. Tog sällis med charlan hem sen blev det macka framför datorn innan jag drog till jobbet. Det var typ ingen post idag, nööjs. Kom hem och åt med mami sedan pluggade jag natur och matte. Gör alltid egna små prov. På matte provet fick jag 8,5 av 10 så hoppas jag klarar det imorgon. Natur har jag inte gjort än. Det är så mkt plugg nu inna lopvet, why!? Kollade iaf på DH kl nio och nu försöker jag skriva mitt snabbaste så jag kan plugga hela natten. Börjar iaf åtta imorgon med två prov. Godnatt iaf, ciao<3


Dagens: Aprikosfärgad klänning, svarta hål leggings, jacka, bikiniöverdel

Kommentarer
Postat av: ss

resultat is up;)

2009-05-26 @ 23:35:40

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback