The look of today

Dagen började med ett svensk prov omm upplysningen, det gick sådär. Sedan gick vi mest omkring i skolan och satt och snacka osv. Vädret sög ju men dagen var helt okej. På naturkunskapen fixade vi med miljöfrågor till provet nästa vecka och jag rensade även mitt skrivblock från tuuuusen med papper från olika ämnen. När lektionen var slut drog de flesta för att se linnea sjunga vid kvarnskolan, jag och malin kunde inte följa med då vi skulle ha lektion. Filmkunskap, fick tillbaka provet och hade fått 36/40 poäng, VG+ så det var skit roligt. När vi slutade drog jag till jobbet där inget var iordningjort och all post hade kommit utan att ngn fixat. Kommer ju alltid senare på torsdagar så ngn brukar hjälpe till men icke sa nicke. Men det gick fort och bra endå. Trivs fan sjukt bra där. Så lungt och härligt helt enkelt. Kom hem och åt middag med päronen och ska nog bara chilla ikväll, kanske blir lite plugg. Glassbilen kmr idag och mamma ska köpa en nyhet, mormors godaste ÄPPELPAJ, tyckte beskrivningen lät god men kommer med svar senare, höhö. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Jag har en frågastund på min blogg och skulle bli jätteglad om du ville ställa en fråga till mig :)



Kram

Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Svar på din fråga:



Vad tycker du om min blogg, höhö?

Har läst den i några månader faktiskt och jag tycker verkligen om den. Fina bilder, bloggdesign och du skriver jättebra.

2009-05-28 @ 21:46:16
URL: http://idabarck.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback