The truth about moi

Somnade vid kvart över tolv igår och vaknade tjugo över sex, var sjukt trött men tog mig endå till skolan för ett matte prov. Var jätte trött och på dåligt humör hela dagen förutom på idrotten då vi hade dans och jag larvade mig som vanligt. På bilden var jag helt slut så när jag skulle hem över fyra tiden höll jag på att somna. Det regnade och jag frös. Inte min dag idag heller antar jag. Har för övrigt bara pluggat, lagat mat och övat massage på nick. Nu sitter jag och färgar min utväxt jag haft i flera månader, äntligen. Medans blir det ännu mer plugg. Blir nog en sen natt idag med och upp samma tid imorgon, bläää. Ciao<3

















1. Osminkad trött isabelle. 2-3.  Den andra nya klänningen!

Kommentarer
Postat av: ö

nipples!

2009-05-07 @ 11:31:05

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback