50 månader idag baby

Nationella prov, svenska b, skriva. Jag skrev ett reportage och det gick väl sådär, satt iaf i tre timmar. Slutade vid elva och drog hem till nick för att mysa och kolla på dexter. Sedan handlade vi och fick skynda oss till tåget där vi mötte jimmy och nati. Det blev blandpasset idag på träningen men det var hur skönt och roligt som heslt. Njöt av varje sekund. Dessutom fick jag och nati skit mkt beröm. Men nu är jag helt död, spec i rumpan och benen. Åt mycket avokade till middagen idag, gott och nyttigt. Har precis duschat och är jätte trött. Sitter och planerar lite inför helgen. Ciao<3


Nati and me, ready to fight!

Kommentarer
Postat av: Natii

SV: Haha vi måste lätt bada bastu på julen!! när jag kmr hem den 28e :D

Fan vad balla vi är på bilderna ;)

<333

2009-11-18 @ 21:45:57

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback