Bästa träningen på länge!

Igår blev det plugg tills jag skulle sova, provet var sjukt svårt som vi hade idag.



Men skoldagen var ändå skön, gjorde en tapet i ps och en fåtölj i lera till mitt barnrum på bilden.


Efter skolan blev det skit stressigt. Hem och göra makaroner som jag kastade i mig.
Tog bussen till jakan o mötte natta på pendeln.
Det var Dick som tränade oss idag, bästa på länge!!
Vi körde mest low kicks och fys, så härligt. Svetten rann som fan!

Efter en trött resa hem åt jag knäckebröd med philadelphia och vindruvor.
Tog nyss en dusch, mys. Ska leka med ps nu och kanske plugga sam, ciao<3


Kommentarer
Postat av: Josefin

Och tappade alla vindruvor i vasken? Haha!

Postat av: louize

vilken fin :)

hur gick provet?

2009-11-26 @ 18:12:16
URL: http://pappasflickalouize.blogg.se/
Postat av: raghad

Vad snyggt du har gjort med headern :), blir mysig stämning =)

2009-11-27 @ 10:48:29
URL: http://raggodis.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback