Början av helgen

I skolan gjorde jag en spjälsäng på bilden, den blev fett söt men måste justeras. Det blev mycket skratt och roligheter hela dagen. Efter skolan träffade jag nick. Vi kollade på dexter och tog det lungt. Hela kvällen var lugn och vid ett drog vi till mig där vi somnade nästan direkt. Vi sov tills klockan två idag. Vi åt frukost och jag fixade mig sen drog vi till jakan. Jag provade lite kläder att önska mig i julklapp sen köpte jag en höst/vår jacka och ett par sexiga trosor, ni får se sedan. Vi fikade även på wayne's. Det blev morotskaka och en stor chai latte. Nu har vi precis ätit middag hos mig men ska hem till nick och se filmen Surrogates. Bjuder lite bilder från tors-idag. Ciao<3















Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kmr den blåa volangklännigen ifrån? :D skitfin!

2009-11-30 @ 18:02:41
Postat av: isabelle

Anonym; Från h&m och den finns i en annan färg med. Tyvärr hittar jag den inte på hemsidan vilket suger då jag hade tänkt önska den i julklapp :/


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback