Dreams are wierd

Höll mitt tal igår, känns skönt att ha det gjort iallfall. Efter skolan handlade jag och nick middag. Jag lagade fläskkotletter, potatis kroketter, kantarell sås. Sedan gav jag och nick varandra tio minuter massage var, båda hade sjukt med träningsvärk. På kvällen drog vi till nick och kollade tv. Idag åkte nick för att jobba på morgonen men jag låg kvar i hans säng. Drömde att jag var vaken så när jag väl vaknade var jag helt fucked up. När nick kom tillbaka och jag fixat mig mötte vi william och jag åt en pompei sandwich till frukost på tasty's, muums. Sedan drog vi till frisörsalongen och williams hår rakades bort, han verkade ej så nöjd med resultatet, sånt händer. Så drog vi och handlade mat. Mer har inte hänt. Har legat och kollat på dexter hela eftermiddagen. Börjar känna mig sjuk, iaf ont i halsen. Får hoppas att det går över. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Elin

Taack, är du fortfarande tillsammans med din pojkvän? :P


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback