Hold my hand, please?

Idag var jag rätt seg i skolan kände jag, dessutom hade jag huvudvärk. När jag väl slutat drog jag hem och käkade middag med mami, klockan var då endast kvart i fyra (och har ej ätit sedan dess så börjar bli lite hungrig). Sedan tog jag pendeln till centralen, nati hoppade på i spånga. Det blev ett tufft träningspass men det skönaste hitills tror jag. Men har sjukt ont i handleden och foten plus ett blåmärke i höften. Men det gäller att härdas? Svetten rann iaf och det var himla skönt. Träffade även suss där, en himla söt tjej. Kom hem vid halv nio och duschade. Blev klar med mitt svenska tal för ett tag sedan och nu ska jag snart sova och vänta in den "sköna" träningsvärken . Godnatt, caio<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback