Ingen tid till bloggen

Sry att jag knappt uppdaterar men känner att jag prioterar andra saker högre än att sitta och skriva här ibland. Men kände att det var dags nu när söto sara bad mig (a)!
   I helgen har det inte hänt så mycket men har ätit väldigt god mat, ska visa det i bilder hade jag tänkt. Det var också farsdag, jag gav min pappa två skjortor i två nyanser av lila. 
   Igår var det skola, två lektioner som jag ganska fort. Det följdes av träning med natta. Ingen av oss mådde bra så passet blev väldigt tungt. Fick iaf sällis hem av william plus att han vänta vid bussen, så tack till dig! :)
   Idag var jag ledig. Vaknade elva av att nick ringde på dörrklockan. Jag gjorde "frukost-lunch" till oss och sedan drog jag på utvecklingssamtal i skolan som gick bra! Det tog en kvart och efter det mötte jag upp natta för att åka in till träningen. Idag gick det hur bra som helst och vi körde verkligen på. Svetten droppade för guds skull. Kändes så himla bra efter träningen men både jag och natta var hur flummiga som helst, det slutade med trötthet. Och sedan var tåget fem min försenat vilket resulterade i att jag missade min buss i jakan och fick vänta i en halvtimme helt ensam. Synd att nick ej gjorde mig sällis trots att han bor tre min bort. Men väl hemma åt jag middag, tog en dusch och såg på DH så nu kändes skönt igen. Ska försöka plugga lite men vet inte hur det blir me det, är rätt trött nu faktiskt. Ciao<3


Ser riktigt läskig ut.. men iaf.. jag lagar mat åt nick (lördags!)




Det blev fläskkotletter, bakpotatis, champinjoner, brie och viktlökssmör!




Till efterrätt hade jag gjort fruktsallad med grädde! Nick var nööjd!
På söndagen lagade mami mat då det var farsdag och detta bjöds:

Förrätt, avokado soppa, jag doog för den!


Varmrätt, mandelpotatis, ärtor, pressgurka och laxbiff. Det funka!


Efterrätt, apelsinperfué med björnbär och hallon och björnbärssås!<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback