Jennies&Saras fest i lördags

I lördags skulle sötisarna sara och jennie firas. Det var färgglatt tema som gällde. Jag mötte rosman och täss vid sju tiden efter att ha grattat nicks mamma som fyllde år samt ätit en god pizza där. Vi fixade oss hos täss och det tog en himla tid allting, haha. Täss gjorde en cool ögonskugga på mig och rosman. Det blev lite för pics men hitills har jag inte hittat något från festen än, too bad. Men det var faktiskt skit najs där. Massa dans och incidenter, hahaha. Kom hem till nick i rätt onyktert tillstånd. Hans mamma frågade om jag var full och jag sa nej. Men tror hon förstod att det var det motsatta när jag mitt i natten spydde i lass på toan, ramlade och gick in i tvättkorgar. Men i guess att det var värt det! Ciao<3





Kommentarer
Postat av: Nati

Snygging!

2009-11-24 @ 12:25:11

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback