Måndag, today

Idag när jag vaknade mådde jag skit illa. Det gjorde natta med så hon stannade hemma = ingen träning idag. Men vi tar igen det imorgon!<3 Och sara mådde med skit men vi tog oss iaf till skolan. Satt på webbdesignen med malin och båda blev piss off på vår nya uppgift - göra en julkalender. Skit svårt ju, fattr ingenting och han får typ inte hjälpa? Don't get it. Sen drog malin för att vaccinera sig och jag, sara och charls satte oss på en road psykologi lektion. När den var över hade jag i princip slutat. Men satte mig och åt pannkakor med brudsen och sedan nötade i datorsalen med charls. Vi tittade på sexiga brudar, ibland förstår jag inte hur vissa kvinnor kan vara så sexiga som de är! Men efter ett tag drog jag in till sara. Vi ritade av varann genom att inte titta på pappret. Fan vad kul det var! När vi slutat drog vi till stan och kollade runt. Vi skartade åt alla musikanter på färden dit och tillbaka, vi blir typ galna av musik, haha! Köpte iaf med mig en svart vanlig liten piercing med stenar i, sååå najs! kväll kanske jag ska möta raghad och paula (grannarna) en stund men annars blir det bara plugg ikväll. Ciao<3


Jag och sara, hahaha ser ni vem sara liknar på denna bild?


Jag och sara förra veckan!


Piercingen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA sid


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback