Mys fredagen

Efter skolan som gick hur segt som helst i fredags drog jag till jakan för att vänta på paula. Det kom fram en gubbe från Australien som började snacka om allt möjligt och sa hela tiden "that's toxic". Blev fett irriterad så efter ett tag drog han och då träffade jag raghad och camilla. Vi gick omkring i centrum tills paula kom, då köpte vi godis. Jag och paula drog till mig och snackade skit och åt godis medans vi såg på tv. Senare drog vi och mötte raghad och gick för att käka på daisys. Beställde en kebabtallrik och kunde bara äta halva, så jävla mycket mat! När vi ätit klart följde vi raghad till bussen och då hittade jag ett par we/sc hörlurar jag som tog. När raghad åkt iväg drog jag till paula. Vi lekte med katten mumin och våfflade varandras hår. Sedan drog jag hem vid elva och efter tolv tiden kom nick. Det blev mys och tv-tittande resten av natten.











Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback