Päronen firade 26 år tsm


Förrätt, kronhjärtskocka-potatis soppa som var jätte god.


Varmrätt, rådjurskött, grönsaksblandning, potatis & sås. Det funkade.


Efterrätt, paj med ngn mango röra och egen maräng över, mumsigt.


Jag själv, söt såklart!


Sötnosen som larvar sig, himla fin asso.

Sedan hände inte mycket mer den kvällen. Var bjuden på fest i berghem och de flesta skulle till mp men hade sån himla mensvärk att jag sket i det. Blev en mysig hemmakväll ist och det var inte så fel det heller. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin blogg du har! Synd att inte jag och Alex kunde komma på middan :(

Postat av: Emma

haha :P

nej det är nog för att den är ganska ny :P

men vi lär ju ses nån gång snart ändå! Alex sa nåt om fars-dag middag i helgen? Fast han visste inte om det var på lördan eller söndan :P

<3

2009-11-02 @ 18:09:02
URL: http://emmaadolfssonl.blogg.se/
Postat av: anni

var har du köpte den svarta behån med rosa snörning där bak? har trosorna vill ha behån också men hitta inte :p

2009-11-02 @ 18:10:07
URL: http://awsum.blogg.se/
Postat av: Emma

haha gör det :) Men nu har jag skrivit lite för många inlägg om honom :P det är bara för att det var vår 3-års-dag i helgen så jag tyckte det passade att skriva om sånt nu hehe :) men jag måste hela tiden radera bort en massa när jag skriver så att det inte ska bli för långt eller personligt :P



Okej, ska be Alex ringa er far och kolla :)

2009-11-02 @ 22:14:01
URL: http://emmaadolfssonl.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback