Simpel dag

Webbdesign och psykologi på morgonen. Sedan slutade jag för dagen. Jag och malin stannade kvar och fixade inför vår egna idrottslektion vi ska hålla imorgon. Sedan mötte vi nati i jakan och tog pendeln till stan. Där köpte jag och nati bulle och kaffe och gick upp till centralstation. De hade teknikdagar där, tur för oss. Vi blev galet kära i ett spel som heter Uncharted 2 - among thives. Vi ska lätt nöta det när någon av oss fått ps3! Kolla trailern på filmen nedan. Senare drog vi iaf in till träningen. Det gick sådär idag för var helt slut, måndagar asso. Får hoppas på mkt bättre träning imorgon! Igår satt jag även och fixade raghads header och resultatet kan du se nedan. Ciao<3





Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback