Tordagen

Det blev en kort matte lektion på morgonen för att sedan möta upp nati och charlie med malin vid tasty's. Vi köpte stora mackor, för min del Pompei (mums!). Sedan tog vi pendeln till stan och besökte nationalmuseet med klassen. Det tog ungefär en timme sedan tog vi en fika på The coffe place, chai latte och en havreboll! När fikat var klart och vi alla höll på att spy och jag shoppat två toppar för 110 kr drog vi hem. Jag köpte mat och lagade sedan till mami, papi och nick. Sedan blev det mys med honom resten av kvällen. Ciao<3





 

Kommentarer
Postat av: louize

Var gärna med och rösta fram den bästa julkalendern i min blogg:D

Det enda du behöver göra är att berätta vilken som är din favorit.


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback