fredagen @ bunny's

Vi slutade tidigare från skolan går så jag, natta och sara drog till stan där vi bokade en tid på lenas studio för påfylling av min tatuering om en vecka. Sedan fikade vi tsm med fyra killkompisar till nati. Vid halv fyra mötte jag nick så åkte vi hem till honom där vi fixade oss innan det bar av till natta i bromma. Vi åt middag där med sara och melli, hamburgare. Vid halv nio kom det fler folk och det hela var trevligt. Åkte hem lite tidigare för att jag inte mådde så bra. Vi var hemma vid tolv tiden och däckade direkt. Idag vaknade vi halv två och nu är vi hos mig, har nyss sminkat mig. Snart kommer min brorsa som fyllt år, han ska firas. Även farmor och farfar kommer så det ska bli mysigt. Ciao<3





















Kommentarer
Postat av: Sabina

VILKA HÄRLIGA BILDER :D


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback