halloween

I torsdags var jag och åt i kista med nick, det blev sushi. Sedan mötte vi upp paula, peo och marcus och såg filmen inglorious bastards. Den var bra men hade lite äckliga scener, haha. Men värd att se såklart. Igår åkte jag in till stan med paula och kollade efter saker till en halloween fest hon ska på idag. Sedan åkte vi hem till johanna med nancy och snackade plus var med hennes småkusiner. På kvällen drog jag till bk med nick för att äta, sedan hade vi en chillkväll. Idag är det halloween och tyvärr har jag ingen fest att gå på. Och krogen är inget jag vill till, känns inte samma sak liksom. Brist på fester det här lovet tycker jag. Förra året var det tre halloween fester. Det var najs. Men jag ska iaf fira mina föräldrars årsdag med fin middag och nick får bli mitt sällskap. Får väl se vad som mer dyker upp. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback