I hate this part right here

Dagen var väldigt seg. Jag försov mig imorse så det blev stress til skolan. Första lektionen var historia där vi fixade våra intervjufrågor om fjortisar som vi ställt i centrum. Sedan hade vi svenska där vi gick igenom nationella provet och sedan hade en läs-stund. På lunchen chillade jag med nathoe. Det var bara en 40 minutare så sedan hade vi samhäll b, vi höll på med istuderingsfrågorna inför provet och valde även vad vi ska gå på för föreläsningar på universitetet nästa torsdag, 4 st. Sedan hade vi håltimme och då följde malin med mig hem för att hämta mat jag sparat till nick. Och dagens sista lektion var webbdesign.

Har bara suttit vid datorn och nördat sedan jag kom hem. Tjaffsade nyss med pappa så är lite down just nu. Men snart är det middag och det följs av att jag ska gå promenad själv med musik i öronen, skönt.. Just nu saknar jag nick, vill att han ska hålla om mig, saknar hans värme<3. Ciao<3


Tre år gammal bild.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Coolt, jag ska kolla ^^



Tack =)!


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback