It's killing me

Den här dagen har verkligen börjat skit. Försov mig imorse för att mobilen inte ringde? Så jag missade webbdesignen och en stor del av psykologin, kul! Sen blev hela jag messed up pga av all stress till skolan. Och väl i skolan blev det tjaffs via sms med nick som fortfarande håller igång. Och till bilden skulle man ha fotat en bild med ngt som speglar sig, har jag gjort det? Nej för det hade tydligen min hjärna förvrängt. Hela dagen är fan bara skit. Just nu vill jag bara hem, vilket jag ska. Sedan bär det av till jobbet där det kmr ösa in med post för att det är måndag. Och all fritid jag har över måste jag använda till att plugga till samhällskunskaps provet som är på onsdag. Nu skiter jag i allt! Är så jävla pissed off!! Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback