Middag på Italiano

Idag vaknade jag vid halv två tiden och fixade mig sedan för att åka taxi med nick och mamma till stan. Vi mötte upp pappa och drog till restaurangen Italiano för att äta middag. Vi började med en fördrink, Raspberry martini ( godaste ever, jag döör! )och även vitlöksbröd. Sedan kom förrätten in som bestod av rostat bröd med tomat, vitlök, olja och massa saker på, mums. När varmrätten kom in var man redan ganska mätt. Då blev det tortalloni med ricotta och massa gott. När vi hade ätit klart drog päronen till sin teater och jag och nick drog hem. Vi kollade nyss på ett avsnitt av One three hill och nu ska vi se Heroes. Det har varit en mysig dag och bilder kommer imorgon eller när jag har tid.


Möööms<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Detsamma älsko <3


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback