Min fredag

Efter skolan gjorde sara mig sällis i centrum. Vi satt och snackade om lite problem man kan ha iblnad och tittade på alla människor. Vi kom på att verkligen varannan person som gick förbi oss hade en påse från systemet. När hon åkte hem vid fem tiden mötte jag upp raghad och tog sällis hem med henne. Drog till paulas jobb och väntade på att hon slutat sen drog vi till henne. Jag satt och kollade på gamla bilder och sedan drog vi hem till raghad. Där lekte vi med en liten hundvalp vid namn milo. Det var helt enkelt en chill kväll. Vid tolv tiden mötte jag upp nick och drog för att sova hos honom. Ciao<3








Kommentarer
Postat av: lottie

tappat färg som fan, foten är tydligen skitsvårläkt. haha :/


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback