Min nya bh..

.. som jag köpte igår är helt underbar. Den har en sexig snörning där bak och så knäpper man den fram. Den är verkligen jätte skön. Finns att köpa på h&m för 149 kr för de som undrar.
Efter att jag och nick ätit middag hos mig igår drog vi till hans mammas salong där vi duschade. Fixade även mina naglar. Sedan mötte vi william och så följde han med oss till nick. Vi kollade på en komedi som hette Land of the lost. Den var rätt rolig faktiskt. Sedan blev det olika simpsons avsnitt innan william drog över ett. Då gjorde vi oss iordning och somnade direkt. Ciao<3



Kommentarer
Postat av: sara

FETT FIN! :D

Postat av: matilda

OMG va snygg :O såån ska jag ha (a)

2009-10-16 @ 21:43:36
URL: http://matildatengmo.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback