Sovdags, trött efter träningen

Orkar absolut inte blogga just nu men gör det för eran skull. Veckan har gått fort och det har hänt mycket, har bara inte orkat skriva, är så himla trött nu för tiden. I onsdags jobbade jag min sista dag på jobbet. Det känns skönt men ändå jobbigt. Och idag har jag gått i skolan från halv nio till vid fyra tiden. Sista lektionen var inställd och vi satt och väntade i över en timme utan att veta det (hade håltimme innan). Men när skolan var slut drog jag och natta till centrum. Jag köpte ett par leggings och string. Provade en söt tunika (gröna på bilden) som egentligen nog var en klänning, inte min storlek bara men den satt sjukt bra. Vi åt även midsdag på bk innan vi mötte upp nattas mamma i spånga för att hämta pengar och vidare in till stan. Där köpte jag en svart fest klänning. När klockan närmade sig sju tog vi oss till träningen. Det var ett av de "lugna" passen men fy fan vad jag svettades, helt sjukt. Kom iaf hem tjugo i tio, tog en snabb dusch och nu ska jag bannimig sova! Får se vad som händer imorgon, iaf första kvällen på lovet! Ciao<3



Juste.. måste skriva ngt om viktor, så nu har jag gjort det, great!

Kommentarer
Postat av: Sabina

BRA! :D

Postat av: Linnéa

hehehe, jag har den svarta :D

2009-10-26 @ 17:18:42
URL: http://hheadshot.blogg.se/
Postat av: lydia

var är klänningarna ifrån :)?

2009-11-04 @ 16:27:41
Postat av: isabelle

Lydia; h&m! :)

2009-11-04 @ 23:04:53
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/
Postat av: Sussy

Jävlar vad den svarta klänningen var snygg!

2009-11-08 @ 21:19:52
URL: http://Rastaheaven

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback