Sushi & bio med brudsen

Igår samlades vi brudar i kista vid halv sju. Vi beställde mat (sushi för min, saras och nattas del och kycklingspett för linnea). När vi ätit klart kollade vi runt lite i affärer och sara köpte en snygg frans väska på rea. Jag var så mätt av middagen så det blev bara en twister glass att ta med till bion. Vi såg filmen Fame, den var verkligen jätte bra. Eftersom att jag älskar musik och dans så njöt jag av hela filmen, de var fett duktiga. Man fick rysningar i hela kroppen. Men det kändes ändå som att det saknades något. Men ni avgör själva när ni sett filmen. Påvägen hem blev jag och sara fulla av skratt och skrattade åt minsta lilla ljud, haha. Men det var skit trevligt. Nick mötte mig vid tågenh så drog vi till honom. Nu bjuder jag på lite bilder. Ciao<3














Kommentarer
Postat av: Sanne

Fan så mysigt med en tjejkväll! Och vad snygg outfit du hade :) vad kommer kjolen ifrån? kram

Postat av: tess

asså shit, haha hur kan de vara gott me rå fisk xD

2009-10-11 @ 20:19:26
URL: http://jahtess.blogg.se/
Postat av: Sara

Myys :D<3

2009-10-11 @ 20:25:25
URL: http://ingapauser.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback