Svar på frågestunden!

1.Tänkte bara höra med dig om en grej... Vad kommer Nick ifrån? Är han ifrån Sverige?
Svar: Nick föddes i Sverige men är halv thai och halv dansk.

2.Gud vilken fin design! Vem har gjort den?

Svar: Det är faktiskt jag som gjort den. Gillar den inte själv faktiskt, så när jag har tid ska jag göra om den, men tack så jätte mycket!

3.Vart bor du, ålder?
Svar: Jag bor i Järfälla, 20 minuter från Stockholm stad med pendeln. Är 18 år.

4.Varför bloggar du, och ungefär hur många besökare har du per dag?
Svar: Jag bloggar för att få skriva av mig om min vardag, känslor och annat. Kan tyvärr inte se mina besökare, har råkat ta bort någon länk eller något.

5.Läste på ett annat inlägg att du har gått ner 8 kg. Hur då?
Svar: Det började när jag insåg att jag verkligen gått upp i vikt. Fick höra det från andra och var inte alls nöjd med hur jag såg ut. Så jag kände att det behövdes en ändring. Jag började med att bara äta godis, chips, läsk och sånt på helger. Och det blev som en tvångstanke. Jag har jätte svårt för att t.o.m ta en liten chokladbit på en vardag, jag säger nej till allt om det inte är helg. Sedan tränar jag också. Gymmade ett tag förut, joggade när jag hade tid och i en två månaders period gjorde jag 100+ situps varje kväll innan jag lade mig. Nu har jag haft mindre tid till att träna, men försöker gå powerwalks så ofta jag kan. Jag slutade även att äta vitt bröd. Det är mörkt bröd eller hårt bröd som gäller. Men äter faktiskt inte bröd så ofta alls längre. Tänker helt enkelt mer på vad jag får i mig nuförtiden. Och det kan faktiskt vara väldigt jobbigt.

6.Varför älskar du just dina vänner?
Svar: För att de är helt jävla underbara. De finns alltid där att snacka med och vi stöttar varandra i allt.

7.Vad skulle Sara göra utan sin Isabelle?
Svar: Du skulle nog gå under, vem kan leva utan mig (a)?

8.Hur ska drömmannen vara?

Svar: Min dröm man ska vara lång, mörkhårig, fina ögon, omtänksam, snäll, social, rolig, haha!

9.VARFÖR ÄR DU SÅ SÖT?!
Svar: Det är nog för att jag fått i mig så mkt sött alla åren jag funnits, tihi!

10.Vad för bloggar gillar du? Fejkade? Modebloggar? Mammabloggar? Och hur mycket personligt tycker du man ska skriva? Är det ok att driva med bloggare som gör allt för att provocera?

Svar: Jag gillar olika bloggar, brukar inte tänka på vad det är för slags bloggar. Man skriver väl så mycket personligt som man känner för. Det kan ju vara skönt att skriva av sig, men man kanske inte behöver skriva exakta detaljer. Det klart man får driva med de som provocerar, det är bara kul!

11.Varför är du en sådan underbar flickvän?
Svar: Underbar och underbar, är bara mig själv sen tycker väl folk olika. (:

12.Varför gillar du o skriva blogg?
Svar: Tycker att det är skönt att få skriva av mig, och kul att titta tillbaka på allt senare.

13.Vad för sorts film gillar du? Favvo musik?
Svar: Gillar typ alla sorters filmer, och kollar ju film nästan varje helg haha. Lyssnar mest på hiphop/rnb men även på massa annat.

14.Vilken e din favorit blogg? (Förutom din)
Svar: Har ingen favorit blogg. Kollar in mina vänners bloggar sedan de "stora" bloggarna, men har ingen favorit, inte ens min egen, haha.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

så lite så ^^. kraam


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback