Thaiboxning och plugg

Imorse hade jag idrott b, nick höll i lektionen och hade thaiboxning. Jag och natta körde mot varandra och det var sjukt kul och jäklans ansträngande. Så det är möjligt att jag ska börja på det nu, måste bara snacka med päronen och övertala dem först. De lät mig inte när jag var 17 så hoppas att jag får nu. Annars har dagen varit chill. Tjejen i cafeterian gjorde en macka till mit utan smör, så himla söt! Kom hem för lite mindre än en timme sedan. Ska snart göra maten. Men den mesta av tiden idag går åt till att plugga samhäll b, inget att leka med alltså. Och premiären av DH är ju idag så det måste jag följa, det får helt enkelt bli en timmes rast i pluggandet. Får se om jag hinner skriva ngt innan jag slaggar. Ciao<3



Me 2 day


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt! :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback