Universitetet

Idag var vi på universitetet för att kolla på några föreställningar. Det var faktiskt väldigt tråkigt. På sista höll jag på att kissa på mig så jag fick resa mit på slutet och gå förbi alla, haha. Vi fick även än "goodiebag" utanför. Efter det drog vi brudar till donken och sedan kollade jag och charlie runt lite i stan. Jag hittade en söt kofta på h&ms rea för 100kr. När jag kom hem blev det en timmes chill innan jag drog till jobbet. Och gud så lite post och skönt det var idag, härligt. Nu ska jag snart fixa med frågestunden. Ciao<3


Bilden på "goodiebagen" från nathoe.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag fick ingen goodie bag :(

Postat av: Lollo

Jag fick inte heller någon goodie bag =(!



Lol ^^!

2009-10-08 @ 22:48:21
URL: http://lovelle.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback